با سلام
من در مرکز تلفن هم برای یوزر ها هم در گوشی ها پشت خطی را غیر فعال کردم
اما الان وقتی یک کاربر یک تماس رو با blind transfer انتقال میده به یک داخلیی که اشغال باشه
بدون هیچ پیامی مکالمه منتقل میشه و چون طرف گوشیش اشغال هست مکالمه قطع میشه !!!
برای این منظور ۲ راهکار زیر می تواند مثمر ثمر باشد
راهکار ۱ استفاده از کامپوننت Call completion call completion
راهکار دوم می توانید در قسمت تنظیمات کامپوننت extention state busy را به announcement مد نظر متصل کنید و سپس به extention متصل نمایید توجه : دراین حالت حتما بعداز کامپوننت extention به announcement مد نظر قرار داده شود و از متصل کردن status B به خود کامپوننت خود داری کنید زیرا باعث ایجاد لوپ در دایل پلن می گردد
موفق باشید
متشکرم از شما
مشکل این کار اینه باز هم به کارشناس من هیچ پیامی نمیده که داخلی که گرفته اشغاله !
راهی هست که کارشناس من متوجه بشه که داخلی که گرفته اشغاله و اصلا تماس رو وصل نکنه ؟
با استفاده از خاصیت BLF که برروی ip phone های مختلف وجود دارد می توانید از وضعیت داخلی مد نظر مطلع شوید BLF نحوه فعال سازی
یکی دیگر از راهکار استفاده از قسمت مانیتورینگ مرکز تماس سیموتل می باشد