رزرو تماس مرکزتماس سیموتل

قابلیت جدید رزرو تماس در مرکز تماس سیموتل :rocket:

سلام دوستان،

در آخرین آپدیت مرکز تماس سیموتل، یک قابلیت جدید اضافه شده که امکان رزرو تماس مشترکین در صف انتظار را فراهم می‌کند. این قابلیت به لطف ارسال ایونت رزرو تماس در API، به شما اجازه می‌دهد که انواع سناریوهای مدیریتی و خودکارسازی را پیاده‌سازی کنید.

  • این قابلیت زمانی که یک مشترک وارد صف انتظار میشود در صورتی که طبق مقادیر از پیش تعیین کرده ی ما در سناریو، اگر تعداد افراد در صف بیشتر از X نفر در صف انتظار حضور داشته باشند پیغام رزرو تماس برای مشترک پخش میشود و مشترک میتواند تصمیم بگیرد که آیا داخل صف بماند یا تماس خود را رزرو کند و پس از مدت زمان مشخصی مجددا تماس را برقرار کنند و اول صف حضور داشته باشد.

فعالسازی این قابلیت در سناریو:

  1. ابتدا سیموتل را بروزرسانی کنید.
  2. پچ های sound سیموتل را طبق دستورات زیر آپدیت کنید:
    simotelhelper patch more
    سپس به ورژن 11 آپدیت کنید.

  1. سپس در دایل پلن برای صف های مورد نظر این قابلیت را میتوانیم فعال کنیم:

Reserve Enable: Yes
Reserved Start At: 10 (فعالسازی و اعلام رزرو پس 10 نفر در صف اعلام میشود)

  • همچنین این سناریو قابلیت ارسال ایونت نیز دارد که سناریو های مختلفی میتوان ایجاد کرد:

جزئیات API Event:

داخل تنظیمات سیموتل در مسیر Settings >> API Settings فیلد API Events گزینه ای به نام ReservedCallInFront افزوده شده است.

Event Name: ReservedCallInFront

نمونه ارسال ایونت API:

{
    "event_name": "ReservedCallInFront",
    "event": "ReservedCallInFront",
    "queue_name": "1010",
    "caller_id": "09123456789",
    "date": "2025-03-11 13:10:12.712188"
}

:bullseye: این قابلیت چه کمکی می‌کند؟

  • کاهش زمان انتظار مشتریان
  • امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر تماس‌ها
  • بهبود تجربه کاربری و رضایت مشتریان
  • قابلیت پیاده‌سازی سناریوهای مختلف در CRM و Call Center

اگر تجربه‌ای در استفاده از این قابلیت دارید یا سوالی دارید، در همین تاپیک مطرح کنید!

1 پسندیده