مستدات اتودایلر (ارسال پیام صوتی) سیموتل

نسیم تلکام یک اتودایلر داره
آیا کسی داکیومنتی از نحوه کارش داره؟

سامانه ارسال تماس انبوه نسیم تلکام در دومدل رایگان و بالایسنس موجود می باشد که نوع رایگان آن تهعدی برای ارتقا و پشتیبانی ندارد و نوع لایسنس دار ان تحت پشتیبانی نسیم تلکام می باشد

مراحل زیر آموزش مدل راگان آن می باشد

  1. مدیریت ترانک

برای مدیریت و ایجاد تغییرات در ترانک ها باید از قسمت Action گزینه Edit را انتخاب کنید.
در اینجا می توانید ترانک ها را تعریف کرده و یا تنظیمات آنها را براساس ظرفیت خطوط (ترانک)، زمان انتظار وضعیت فعالیت و اجرا شدن تغییر دهید.
image

image

  1. مدیریت تسک ها
    در اینجا لیست و جزییات تسک های درحال اجرا یا اجرا شده را می بینید و می توانید از طریق گزینه action اعمال مدیریت های خاصی را بر روی هر تسک داشته باشید. (توضیح در قسمت عملیات تسک)

image

  1. عملیات تسک
    در این قسمت با توجه به امکانات موجود می توانید کاملا تسک را مدیریت کنید

image

image

1/3) نمایش جزییات: دراین قسمت مقادیر CDR، صف ، تماس های موفق و ناموفق را مشاهده می کنید.

2/3) CDR: در این قسمت جزییات هر تماس از قبیل شروع ،پایان، مبدا و مقصد تماس، وضعیت و …را به نمایش می گذارد.

3/3) صف: این قسمت تسک را بر اساس صف تماس ها نمایش می دهد.(جزییات نمایش داده شده در تصویر)

image

image

  1. ارسال تماس گروهی
    در این قسمت تسک جدید را طی مراحل زیر ایجاد کرده:
    1- وارد کردن نام برای تسک
    2- انتخاب نوع پروتکل
    3- انتخاب ترانک
    4- اولویت ارسال ( برای تسک هایی که در یک زمان اجرا می گردند.)
    5- آپلود کردن فایل صوتی
    6- وارد کردن شماره های مقصد (با قابلیت copy/paste )
    7- تنظیم تاریخ اجرای تسک
    8- تنظیم ساعت اجرای تسک
    9- توضیحات درباره تسک (اختیاری)

image

  1. لیست سیاه
    این لیست برای عدم تماس با شماره های خاصی است که توسط ادمین یا اپراتور تعیین می گردد تا اگر اشتباها یا سهوا در لیست شماره های تسک ها وارد شدند ، تسک برای آنها اجرا نگردد.

image

image

  1. گزارشات

1/6) گزارش گیری: دراین قسمت می توانید گزارشی از تماس ها ارسالی به تفکیک پیش شماره، تاریخ ، پاسخ و عدم پاسخ و… را دریافت کنید که با اعمال یا عدم اعمال هریک از این فیلتر ها ستون مربوطه اضافه یا حذف می شود و نوع گزارش نیز بر همان اساس تغییر می کند.

image

2/6) لیست تماس ها: در این نوع گزارش گیری لیستی از آخرین تماس های ارسالی براساس ترانک ، تاریخ و زمان ارسال نمایش داده خواهد شد که حداکثر هزار مورد را نمایش خواهد داد.

image

image

  1. جستجوی شماره: در این گزارش گیری می توانید لیستی از تماس های ارسالی برای یک شماره خاص در یک بازه زمانی مشخص تهیه نمایید.