سلام
الان توی مجموعه ما ساعات کاری از 8 تا 4 تعریف شده و طی هفته تماسها طی این بازه به کارشناس وصل میشن، دوستانی که اطلاع دارن راهنمایی کنن من چطور میتونم ساعت اتصال تماس برای روزهای دوشنبه رو از 10 تا 4 تنظیم کنم.
سلام بر شما،
برای تغییر ساعات کاری به دایل پلن در مسیر dial_plan > dial plan editor مراجعه فرمایید،
در مسیر تماسهای ورودی با کامپوننتی لوزیشکل و نارنجی مواجه میشود که نام آن Time Condition میباشد
مطابق شکل زیر
با کلیک بر روی کامپوننت، چرخدنده ای بالای آن ظاهر میشود که با کلیک برروی آن تمامی تنظیمات مربوط به ساعات کاری نمایش داده میشوند
با کلیک برروی + در فیلد Monday امکان تعیین ساعت از 10 تا 4 میباشد.
در نهایت نیز باید با کلیک بر روی دکمه ذخیره در دایلپلن اطلاعات ذخیره میشوند.
لینک مفید
1 پسندیده