آموزش خرید شارژ خط تلفن ثابت آسیاتک (9101 و 9130)

خطوط آسیاتک برای برقراری تماس نیازمند یک بسته مکالمه فعال هستند. برای خرید این بسته لازم است تا کاربری و پسورد ورود به پنل کاربری آسیاتک را در اختیار داشته باشید و پس از آن از طریق ورود به سایت از این آدرس وارد حساب کاربری خود شوید.

بعد از ورود به پنل در صفحه اصلی تمامی پلن‌های خریداری شده از شرکت آسیاتک برای شما نمایش داده می‌شود. با کلیک برروی مدیریت سرویس، می‌توانید وارد داشبورد متعلق به خط مورد نظر شوید.

پس از انتخاب خط تلفن مورد نظردر منوی سمت راست گزینه خرید/تمدید را انتخاب کنید تا لیست بسته‌های مکالمه را مشاهده کنید. همچنین در بخش درخواست‌ها می‌توانید تیکت‌های مربوط به پشتیبانی خط همچون درخواست تغییر آی پی خط را نیز ثبت کنید.

در این قسمت پس از انتخاب گزینه خرید/تمدید شما می‌توانید بسته مورد نظر خود را با مدت اعتبار دلخواه خریداری و ثبت کنید.

پس از انتخاب پلن مورد نظر خود به بخش فاکتور و پس از تأیید فاکتور به درگاه پرداخت متصل می‌شود. پس از پرداخت موفق فاکتور، بسته مکالمه شما برروی خط اعمال می‌شود.

برای مشاهده ویدیوی آموزش میتوانید به اینجا مراجعه کنید.