ما یک شرکت پشتیبانی هستیم و اپراتور ها به صورت 2 شیفت کاری هستن و نیاز است هر شیفت با زدن کدی خاص از صف خروج و ورود داشته باشند
و سوال دوم چطور می توانم گزارشات این اپراتور هارا داشته باشم ؟
1-برای این مورد نیاز است ابتدا فیچر کدهای مناسب برای ورود و خروج افراد را در مرکزتلفن تعریف نمایید
Pbx>Feature Codes
در خصوص تنظیمات و جزئیات هر فیچرکد لینک زیر را مطالعه نمایید.
2- نمایش ورود و خروج هر اپراتور در قسمت گزارشات پیشرفته قابل مشاهده می باشد
Report>Advanced Report>Agent
در این قسمت با انتخاب Call Status در حالت In-Out انتخاب نمایید و می توانید پارامترهای زمان .صف و کاربر مورد نظر گزارشی کاملی داشته باشید