متصل شدن تماس به داخلی ها بر اساس CRM

با سلام و احترام
از چه کامپونتی در دایل پلن باید استفاده کرد تا زمانی که ابتدا مشتری تماس میگیرد به CRM متصل شود و بررسی کند که این شماره جز مشتریان فلان کارشناس می باشد و تماس به ایشان باید وصل شود.
در صورتی که به هیچ فروشنده ای ارجاع نشده از حالت failed تماس به کامپونت صف تماس انتقال یابد.
پی نوشت : CRM از طریق API به شرکت پارس ویتایگر متصل خواهد شد.

با سلام و احترام
در خصوص این مورد میتوانید از کامپوننتSmart api استفاده که اموزش استفاده از کامپوننت رو میتوانید از لینک زیر مشاهده کنید: