ساخت اکانت با دسترسی محدود

گاهی شما نیاز دارید تا یک اکانت برای یک فرد در شرکت ایجاد کنید اما میخواهید دسترسی ان فرد محدود باشد
به عنوان مثال شما نیاز دارید منشی شما بتواند در قسمت reports مکالمات ضبط شده را شنود کند.
ما به سه قسمت به نام های Groups , Account Types و Accounts نیاز داریم که در قسمت Maintenance هستند
قسمت Groups برای زمانی هست که شما میخواهید یک اکانت رو به یک سری داخلی و صف محدود کنید، به عنوان مثال شما نیاز دارید که منشی شما فقط قادر به شنود مکالمات داخلی خودشون رو داشته باشند
به قسمت Groups مراجعه میکنید و بر روی علامت + پایین سمت راست صفحه کلیک میکنید
Untitled

نام مورد نیاز رو وارد کنید، در قسمت های users,Voice Mail, Queue میتوانید صف ویس میل و داخلی هایی که میخواهید این اکانت ببیند را وارد میکنید. توجه داشته باشید اگر هیچ داخلی ، ویس میل یا صفی را وارد کنید فرد قادر به مشاهده تمام انها هست.
در صورتی که نمیخواهید اکانت محدود به داخلی یا صف باشد میتوانید قسمت Group را ایجاد نکنید
پس از ایجاد گروه به قسمت Account Type مراجعه کرده و بر روی + پایین سمت راست صفحه کلیک میکنید
یک نام و توضیحات به دسترسی اکانت اختصاص بدید(توضیحات اختیاری هست). در صورتی که گروه ساخته اید بر روی گزینه Limited to groups کلیک کنید و گروه مورد نظر را انتخاب کنید در غیر اینصورت گزینه را تیک نزنید

حال شما با سه گزینه روبرو هستید، Rread, Update و Play که می توانید از اموزش زیر میزان دسترسی انها را مشاهده کنید:

برای اینکه ما فقط یک اکانت برای شنود مکالمات ضبط شده نیاز داریم دسترسی را به صورت زیر ایجاد میکنیم:
Untitled

پس از ایجاد Account Type به قسمت Accounts مراجعه یک اکانت جدید ایجاد میکنید، نام یوزر و پسورد انرا انتخاب و از قسمت Account Type دسترسی مورد نظری که برای این اکانت ایجاد کرده بودید را انتخاب میکنید.
حال اگر با همان یوزر نیم و پسورد لاگین کنید مشاهده میکنید دسترسی شما محدود به شنود گزارشات ضبط شده است

2 Likes